Διάλεξη της Μαρίας Δ. Ευθυμίου «Η Ναυτιλία, ένας άθλος του ανθρώπου – και του Έλληνα»

Η Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου (Παράρτημα Ναυπλίου) και ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας διοργανώνουν διάλεξη της Ομότιμης Καθηγήτριας Ιστορίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κυρίας Μαρίας Δ. Ευθυμίου που αφορά στη ναυτιλία ως άθλο του ανθρώπου και, κυρίως, του Έλληνα.

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 4 Ιουλίου 2026 και ώρα 7:30 μ.μ. στον αίθριο χώρο στην Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου, στο Ναύπλιο.

Η κυρία Μαρία Δ. Ευθυμίου αναδεικνύει μέσα από τη διάλεξή της τη ναυτοσύνη ως ένα από τα σπουδαιότερα και διαχρονικότερα συστατικά του ελληνικού πολιτισμού. Σύμφωνα με την ίδια, η θάλασσα δεν υπήρξε ποτέ φυσικό εμπόδιο, αλλά ένας δρόμος εξωστρέφειας, επιβίωσης και επικοινωνίας με τον υπόλοιπο κόσμο, που αποτελεί αληθινό «κλέος» για τον Ελληνισμό.

Η διάλεξη θα εμπλουτιστεί με την προβολή του εκπαιδευτικού ντοκιμαντέρ «Έλληνες στη Θάλασσα», σε σενάριο και σκηνοθεσία της κυρίας Κατερίνας Ευαγγελάκου. Το ντοκιμαντέρ αποτέλεσε μία σπουδαία καταγραφή της εμπειρίας που έζησε η ίδια η καθηγήτρια ταξιδεύοντας σε δύο ελληνικά εμπορικά πλοία —ένα οχηματαγωγό και ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου.

Οι συνδιοργανωτές εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι το κοινό της Αργολίδας θα κατακλύσει τον χώρο πραγματοποίησης της εκδήλωσης, για να υποδεχθεί την ομιλήτρια για μια ακόμη φορά στον αγαπημένο της νομό!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

«Πορτρέτα Λογοτεχνών»: 21 διαδικτυακές διαλέξεις + 1 καταληκτική δια ζώσης διημερίδα (Ιανουάριος 2025 - Οκτώβριος 2026)

Μαρία Ευθυμίου: «Κεντρικά σημεία της Ιστορίας του Ελληνισμού (1500 π.Χ. - σήμερα)»

«Πορτρέτα πολιτικών»: 11 διαδικτυακές διαλέξεις + 1 δια ζώσης ημερίδα (Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2024)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Εμφάνιση περισσότερων

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων